Termeni si conditii
Serviciul https://www.tvmarket.ro/ este oferit de LIVRARE COLET SRL, inregistrata la Serviciul Registrul Comertului sub nr. J23/4004/2024, avand CUI 50169902, cu sediul in Str. Galata 55, Voluntari, Ilfov, denumita in continuare „Prestatorul”.
Prezentele Termeni si Conditii se aplica vanzarilor de produse prin intermediul platformei online https://www.tvmarket.ro/ detinuta de Prestator.
Navigarea pe site-ul https://www.tvmarket.ro/ ro urmata de plasarea unei Comenzi echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea in integralitate a Termenilor de mai jos de catre orice Client al Prestatorului, avand calitatea de Utilizator/ Cumparator/ Consumator.
Prestatorul isi rezerva dreptul de a face modificari in continutul acestui site, precum si in cadrul prezentelor Termeni si conditii, fara niciun fel de notificare prealabila a Utilizatorilor/ Consumatorilor. In caz de divergenta sau neintelegeri intre Prestator si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul plasarii Comenzii.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
|
I. Definitii
Pentru o interpretare adecvata a Termenilor si Conditiilor de utilizare a website-ului https://www.tvmarket.ro/, precum si a drepturilor si obligatiilor care decurg din acceptarea acestora, urmatorii termeni vor avea intelesurile de mai jos:
- „Bunuri cu elemente digitale” - orice obiect corporal mobil care incorporeaza un continut digital sau un serviciu digital sau este interconectat cu acestea, astfel incat, in absenta respectivului continut digital sau serviciu digital, bunul nu si-ar putea indeplini functiile;
- „Campanie” – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Prestator;
- „Comanda” – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Prestator/ Parteneri si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Prestatorului/ Partenerilor, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Produsele listate pe Site;
- „Compatibilitate” - capacitatea bunurilor de a functiona cu componente hardware sau software cu care sunt utilizate in mod normal bunurile de acelasi tip, fara a fi necesara conversia bunurilor sau a componentelor hardware sau software;
- „Comunicari comerciale si de marketing” – orice tip de mesaj trimis de Pestator (spre exemplu via e-mail/ SMS/ WhatsApp/ telefonic/ mobile push/ webpush etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Produsele adaugate in sectiunea “Cosul tau” si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie;
- „Conformitatea Serviciilor si Continutul” – modalitatea de furnizare a datelor si produselor, astfel incat sa indeplineasca cerintele obiective si subiective impuse de Ordonanta de urgenta nr. 141 din 28 decembrie 2021 si, totodata, sa corespunda prevederilor din prezetul contract; reprezinta un standard de conformitate si o obligatie pe care Prestatorul/ Partenerul Prestatorului o are fata de Cumparator/ Utilizator in furnizarea Serviciilor/ Continutului;
- „Consimtamant” - inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;
- „Continut” cuprinde urmatoarele elemente:
- continutul oricarui buletin informativ sau e-mail trimis Utilizatorilor sau Clientilor de catre Prestator prin mijloace electronice si/ sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- date referitore la Prestator sau Partenerii acestuia;
- Continut digital - date si produse furnizate in format digital de Site;
- informatii legate de produsele/ serviciile si/sau preturile practicate de Prestator/Parteneri intr-o anumita perioada;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al LIVRARE COLET SRL/ Partenerii acesteia Utilizatorului sau Clientului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta din urma;
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric.
- „Contract” – conform definitiei cuprinse in OUG nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
- „Cosul tau” – sectiune din Site care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge in cosul de cumparaturi Produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii efective a acestora sau la un moment ulterior. In cazul in care Produsele nu sunt achizitionate la momentul adaugarii lor in Cos, Cumparatorul/ Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Prestator de urmarire a Produselor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia;
- „Cumparator” / „Client”/ „Consumator”- orice utilizator care acceseaza Site-ul, interactioneaza cu acesta sau lanseaza o comanda de Produse prin intermediul sau;
- „Date cu caracter personal” - orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”). Acestea se pot referi la: nume si prenume, adresa de domiciliu/ resedinta, adresa de e-mail, numarul de telefon, date cont bancar etc.;
- „Document” – prezentele Termeni si Conditii;
- „Furnizor de piata online” - orice profesionist care pune la dispozitia consumatorilor o piata online;
- „Intrebare” – formula de adresare catre Prestator/ Parteneri cu scopul de a obtine informatii despre Produsele listate pe Site. Astfel de intrebari sunt transmise, in genere, prin intermediul Formularului de Contact disponibil pe Site, respectiv prin efectuarea de apeluri telefonice catre Prestator/ Parteneri;
- „Oferta” - oferta de Produse, la preturi speciale promotionale, pusa la dispozitia utilizatorilor/ abonatilor de catre Parteneri prin intermediul Site-ului;
- „Operator de date cu caracter personal” – inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;
Nota! In sensul prezentului Document, calitatea de operatori de date independenti este detinuta atat de Prestator, cat si de Partenerii acestuia, care prelucreaza datele personale in mod individual.
- „Partener” - orice terta persoana, fizica sau juridica, ce utilizeaza pagina Prestatorului in scopul promovarii/vanzarii produselor sale la preturi speciale promotionale catre utilizatorii/ abonatii Site-ului;
- „Piata online” - un serviciu care utilizează software, inclusiv un site de internet sau o parte a unui site de internet sau o aplicatie gestionata de către comerciant sau in numele acestuia, care le permite consumatorilor sa incheie contracte la distanta cu alti comercianti sau consumatori;
- „Prelucrare de date” - orice operatiune/ set de operatiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale);
- „Prestator” – societatea LIVRARE COLET SRL, avand datele de identificare de mai sus;
- „Produs” - Produsul pus la dispozitia Cumparatorului/ Clientului de catre Partener la un pret special sau/ si promotional prin intermediul Site-ului. Potrivit OUG nr. 58/2022, produs inseamna orice bun sau serviciu, inclusiv bunuri imobile, servicii digitale si continut digital, precum si drepturi si obligatii;
- „Raspuns” – informatie scrisa/ verbala care este transmisa Utilizatorului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare prin intermediul Site-ului/ telefonic;
- „Serviciu” - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile publice disponibile ale Site-ului, in sensul acordarii posibilitatii Utilizatorului/ Clientului sa contracteze Serviciile prezentate folosind mijloace exclusiv electronice; in concret, serviciul consta in achizitionarea Produselor, in urma plasarii comenzii de catre Client;
- „Serviciu digital” - cel putin unul dintre urmatoarele servicii:
a) un serviciu care permite consumatorului crearea, prelucrarea, stocarea sau accesarea datelor in format digital; sau
b) un serviciu care permite schimbul de date in format digital incarcate sau create de consumator sau de alti utilizatori ai serviciului respectiv sau orice alta interactiune cu aceste date.
- „Tranzactie” – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea, respectiv cumpararea unui Produs;
- „Website” sau „Site” - site-urile detinute de Prestator, la nivelul carora sunt listate o serie de produse.
II. Politica generala
1. Serviciul
Acest Document stabileste Termenii si Conditiile de utilizare ale Site-ului/Continutului de catre Utilizator sau Cumparator, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Prestator si acesta.
Va rugam sa parcurgeti cu atentie acest Document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de catre Utilizator/ Cumparator ca avand un impact negativ asupra datelor sale si/sau informatiilor furnizate Prestatorului.
1.1. Folosirea, inclusiv, dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/ Serviciului implica aderarea Utilizatorului/ Cumparatorului la prezentele Termeni si Conditii, in afara situatiei in care Continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate. Furnizarea Produselor va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de inregistrare cerute. Optand pentru plasarea unei Comenzi, Utilizatorul/ Cumparatorul se obliga sa furnizeze corect numele, adresa, numarul de telefon, adresa de e-mail si alte informatii necesare in vederea operarii Comenzilor plasate. Cumparatorul se obliga sa monitorizeze permanent Termenii si Conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii si Conditiile valabile la momentul plasarii Comenzii si notificarii Cumparatorului in scris de catre LIVRARE COLET SRL
1.2. Accesul la serviciu se poate realiza prin prin accesarea Site-ului, respectiv prin efectarea de apeluri telefonice la numerele indicate pe Website. Pe acest Site sunt publicate si promovate Produse oferite de diferiti Parteneri la preturi speciale promotionale. Aceste preturi sunt valabile pentru o anumita perioada de timp si pentru o anumita cantitate, cu conditia atingerii unui anumit numar de Cumparatori. Produsele oferite pot fi cumparate la un pret special promotional de catre Utilizator/ Cumparator, prin intermediul Site-ului. Daca plasati o Comanda de Produse pe Website sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din plasarea acesteia. Informatiile pe care le transmiteti in contextul plasarii unei Comenzi trebuie sa fie corecte, reale si complete.
1.3. Prin folosirea Site-ului/ Continutului/ Serviciului, Utilizatorul/ Cumparatorul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din utilizarea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura produse Site-ului/ Continutului/ Serviciului, Prestatorului, Partenerilor sau oricarui tert cu care LIVRARE COLET SRL are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia nationala in vigoare.
1.4. In cazul in care Utilizatorul/ Cumparatorul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru prezentul Document, acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte Servicii/Produse oferite de Partenerii LIVRARE COLET SRL prin intermediul Site-ului, primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor din partea Prestatorului de orice natura (electronic, telefonic etc.), fara nicio garantie ulterioara din partea LIVRARE COLET SRL
1.5. Cumparatorul / Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
1.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 1.4, acesta poate sa contacteze LIVRARE COLET SRL prin transmiterea unui e-mail pe adresa afisata pe site cu precizarea motivelor si/sau solicitarilor de realizare a modificarilor intervenite.
1.7. Cumparatorul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de LIVRARE COLET SRL
1.8. In cazul in care Cumparatorul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Prestator si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, LIVRARE COLET SRL va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
1.9. Utilizatorul/ Cumparatorul, in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita stergerea datelor sale personale prelucrate in scop comercial de catre Prestator/ Parteneri, sub rezerva dispozitiilor legale aplicabile in materie de arhivare si contabilitate ce pot impune termene specifice de pastrare a datelor (spre exemplu in cazul documentelor fiscale), in baza contractului agreat de parti, iar in acest sens poate formula solicitarea scrisa pe care o va trimite la adresa de e-mail.
1.10. In situatia in care Utilizatorul/ Cumparatorul nu doreste sa mai primeasca newslettere/alerte si/sau comunicari efectuate in scop de marketing si publicitate/ promotional prin intermediul oricarui canal de comunicare (electronic, telefonic etc.), acesta poate efectua solicitarea de dezabonare disponibila in cuprinsul oricarei comunicari transmise via e-mail sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresa de email.
2. Continutul
2.1. Tot Continutul, incluzand dar nelimitandu-se la imagini statice, imagini dinamice, text si/ sau continut multimedia prezentate pe Site sunt proprietatea intelectuala a LIVRARE COLET SRL sau a unor terti colaboratori (Partenerilor), caz in care Continutul poate fi urmat de titlul de proprietate original si/ sau de orice alta nota ceruta de proprietarul de drept al respectivului Continut, pentru care Prestatorul/ Partenerul detine licenta de utilizare si/ sau publicare.
2.2. Utilizatorului/ Cumparatorului nu ii este permisa copierea, transferul, modificarea si/ sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Prestator/ Parteneri, includerea oricarui continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Prestatorului/ Partenerului asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul expres al Prestatorului/ Partenerului.
2.3. Orice Continut la care Utilizatorul sau Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc se afla sub incidenta Documentului in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Prestator/ Partener si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea acestora cu referire la acel Continut.
2.4. In cazul in care Prestatorul/ Partenerul confera Utilizatorului sau Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit Continut, la care Utilizatorul/ Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor Continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor Continuturi pe Site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite in acesta, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea LIVRARE COLET SRL pentru respectivul Utilizator/ Cumparator sau oricare alt tert care are/ obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui Continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
2.5. Niciun Continut transmis catre Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/ sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea LIVRARE COLET SRL / Parteneri si/sau al angajatului Prestatorului/ Partenerilor care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul Continut.
2.6. Orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa.
2.7. Utilizatorul sau Cumparatorul raspunde pentru orice daune intelectuale produse Site-ului, Continutului, sau oricarui tert cu care Prestatorul are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia nationala in vigoare.
3. Vanzarea de bunuri cu elemente digitale
Nota! Prezenta sectiune instituie obligatii in sarcina Prestatorului exclusiv in vanzarea de bunuri cu elemente digitale de catre acesta, in calitate de Vanzator, dar si in sarcina Partenerilor Prestatorului, care vand, prin intermediul Platformei, bunuri cu elemente digitale.
Nota: Orice referire din prezenta sectiune facuta in legatura cu Vanzatorul implica atat Partenerii LIVRARE COLET SRL ., cat si Prestatorul – insa numai in situatia in care consumatorul achizitioneaza bunurile vandute de catre acesta din urma, iar aceste bunuri contin elemente digitale.
3.1. Vanzatorul (in sensul prezentei sectiuni, astfel cum a fost detaliat mai sus) furnizeaza Serviciile/ Continutul solicitat fara intarzieri nejustificate dupa incheierea contractului la distanta. Vanzatorul isi indeplineste obligatia de furnizare atunci cand, in functie de solicitarile Cumparatorului/Utilizatorului:
a) Produsul/ Serviciul solicitat de Consumator/ Utilizator devine disponibil sau accesibil Cumparatorului/ Utilizatorului conform prezentelor Termeni si conditii;
b) Produsul/ Serviciul respecta descrierea, calitatea, cantitatea, functionalitatea si utilitatea regasite in descrierea Produsului/ Serviciului/ Continutului de pe Site;
c) Produsul/ Continutul digital sau Serviciul digital corespunde scopului agreat de Cumparator/ Utilizator si Vanzator;
d) Vanzatorul furnizeaza toate accesorile, toate instructiunile necesare, inclusiv de instalare si cu toate serviciile de asistenta pentru Cumparator, conform contractului si specificului Produsului/ Serviciului;
e) Sunt furnizate actualizari esentiale pentru modalitatea de utilizare a Produsului/ Serviciului selectat, astfel incat Cumparatorul/ Utilizatorul sa il poata folosi in mod corespunzator;
3.2. Serviciul/ Continutul sunt in Conformitate cu contractul daca indeplinesc urmatoarele cerinte, dupa caz:
a) corespund scopurilor in care s-ar utiliza in mod normal Serviciul/ Continutul respectiv;
b) respecta cantitatea, calitatea si caracteristicile de performanta pentru Continutul/ Serviciul selectat care sunt normale si la care Consumatorul/ Utilizatorul se poate astepta in mod rezonabil;
c) Serviciile/ Continutul sunt furnizate in cea mai recenta versiune a acestora, disponibila la momentul incheierii contractului.
3.3. Pentru a fi in conformitate cu contractul de vanzare, bunurile indeplinesc in special urmatoarele conditii:
a) respecta descrierea, tipul, cantitatea si calitatea si detin functionalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea si alte caracteristici prevazute in descrierea acestora;
b) corespund scopului special pentru care consumatorul le solicita, pe care consumatorul l-a adus la cunostinta Vanzatorului cel tarziu in momentul incheierii contractului de vanzare la distanta si pe care Vanzatorul l-a acceptat;
c) sunt livrate impreuna cu toate accesoriile si cu toate instructiunile, inclusiv de instalare, prevazute in contractul de vanzare;
d) sunt furnizate cu actualizarile necesare.
3.4. Pe langa respectarea cerintelor subiective de conformitate prevazute la pct. 3.3. de mai sus, bunurile indeplinesc urmatoarele conditii:
a) corespund scopurilor pentru care s-ar utiliza in mod normal bunuri de acelasi tip, tinand seama, daca este cazul, de prevederile legale in vigoare, de standarde tehnice sau, in absenta unor astfel de standarde tehnice, de coduri de conduita aplicabile in domeniu si specifice sectorului;
b) dupa caz, poseda calitatea si corespund descrierii unei mostre sau unui model pe care vanzatorul l-a pus la dispozitia consumatorului inainte de incheierea contractului;
c) daca este cazul, sunt livrate impreuna cu accesoriile, inclusiv ambalajul, instructiunile de instalare sau alte instructiuni pe care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil sa le primeasca; si
d) respecta cantitatea si detin calitatile si alte caracteristici, inclusiv in materie de durabilitate, functionalitate, compatibilitate si securitate, care sunt normale pentru bunurile de acelasi tip si la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, avand in vedere natura bunurilor si tinand seama de orice declaratie publica facuta de
Vanzator sau in numele acestuia sau de alte persoane situate in etapele anterioare ale lantului de tranzactii, inclusiv de catre producator mai ales in anunturi publicitare sau pe eticheta. Vanzatorul nu este tinut sa respecte declaratiile publice, in conformitate cu dispozitiile de mai sus, in cazul in care acesta demonstreaza cel putin una din urmatoarele situatii:
a) nu cunostea si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoasca declaratia publica in cauza;
b) pana la momentul incheierii contractului de vanzare la distanta, declaratia publica a fost rectificata in acelasi mod sau intr-un mod similar celui in care a fost facuta; sau
c) decizia consumatorului de a achizitiona bunurile nu ar fi putut fi influentata de declaratia publica.
3.5. (1) Vanzatorul se obliga sa asigure informarea Cumparatorului/ Utilizatorului cu privire la faptul ca ii sunt furnizate actualizari care sunt necesare pentru a folosi in scopul urmarit Serviciul/ Continutul, inclusiv actualizari de securitate, care sunt necesare pentru a mentine conformitatea acelor bunuri pe parcursul uneia din urmatoarele perioade:
a) in care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil la aceasta, avand in vedere tipul si scopul bunurilor si al elementelor digitale si tinand seama de circumstantele si natura contractului, atunci cand contractul de vanzare prevede un singur act de furnizare a continutului digital sau a serviciului digital;
b) in situatia in care contractul de vanzare prevede furnizarea continua a continutului digital sau a serviciului digital pe parcursul unei anumite perioade.
(2) In cazul in care consumatorul nu instaleaza, intr-un termen rezonabil, actualizarile furnizate in conformitate cele de mai sus, Vanzatorul nu raspunde pentru nicio neconformitate cauzata exclusiv de lipsa actualizarii relevante, cu urmatoarele conditii:
a) Vanzatorul a informat consumatorul cu privire la disponibilitatea actualizarii si la consecintele neinstalarii acesteia de catre consumator;
b) neinstalarea sau instalarea incorecta a actualizarii de catre consumator nu a fost cauzata de existenta unor deficiente in instructiunile de instalare furnizate consumatorului.
(3) Nu se considera ca exista o neconformitate potrivit prevederilor de mai sus daca, la momentul incheierii contractului de vanzare, consumatorul a fost informat in mod explicit ca o anumita caracteristica a bunurilor nu corespunde cerintelor obiective de conformitate prevazute mai sus, iar consumatorul a acceptat in mod expres si separat acest lucru la momentul incheierii contractului de vanzare.
3.6. Orice neconformitate cauzata de instalarea incorecta a bunurilor este considerata ca reprezentand o neconformitate a bunurilor in una din urmatoarele situatii:
a) instalarea face parte din contractul de vanzare si a fost realizata de Vanzator sau sub raspunderea Vanzatorului;
b) instalarea, destinata sa fie realizata de consumator, a fost realizata de acesta si instalarea incorecta s-a datorat unor deficiente in instructiunile de instalare furnizate de Vanzator sau, in cazul bunurilor cu elemente digitale, de catre Vanzatorul sau furnizorul continutului digital sau al serviciului digital.
3.7. (1) Vanzatorul raspunde fata de consumator pentru orice neconformitate care exista in momentul livrarii bunurilor si care este constatata in termen de doi ani de la data respectiva.
(2) Prevederile alin. (1) se aplica, de asemenea, bunurilor cu elemente digitale.
(3) In cazul bunurilor cu elemente digitale pentru care contractul de vanzare prevede furnizarea continua de continut digital sau de servicii digitale pentru o anumita perioada, Vanzatorul raspunde, de asemenea, pentru orice neconformitate a continutului digital sau a serviciului digital care intervine sau este constatata in termen de doi ani de la momentul livrarii bunurilor cu elemente digitale pentru produse cu durata medie de utilizare de pana la cinci ani, respectiv in termen de cinci ani de la data respectiva pentru produse cu durata medie de utilizare de peste cinci ani.
(4) In cazul in care contractul prevede furnizarea continua pentru o perioada de peste cinci ani, Vanzatorul raspunde pentru orice neconformitate a continutului digital sau a serviciului digital care intervine sau este constatata pe parcursul perioadei in care continutul digital sau serviciul digital trebuie sa fie furnizat conform contractului de vanzare.
(5) In cazul produselor de ocazie, consumatorul si Vanzatorul pot conveni asupra unor conditii contractuale sau acorduri avand o perioada de raspundere contractuala sau un termen de prescriptie mai scurta decat cele prevazute la alin. (1)-(4), cu conditia ca astfel de perioade ori termene mai scurte sa aiba o durata de minimum un an de la data livrarii bunului.
3.8. (1) Orice neconformitate care este constatata in termen de un an de la data la care bunurile au fost livrate este prezumata a fi existat deja in momentul livrarii bunurilor, pana la proba contrarie sau cu exceptia cazului in care aceasta prezumtie este incompatibila cu natura bunurilor sau cu natura neconformitatii.
(2) Prevederile alin. (1) se aplica, de asemenea, bunurilor cu elemente digitale.
(3) In cazul bunurilor cu elemente digitale pentru care contractul de vanzare prevede furnizarea continua de continut digital sau de servicii digitale pentru o anumita perioada, sarcina probei cu privire la conformitatea continutului digital sau a serviciului digital pe parcursul perioadelor indicate mai sus ii revine Vanzatorului in cazul unei neconformitati care este constatata pe parcursul acestei perioade.
4. Contact
4.1. LIVRARE COLET SRL publica pe Site datele complete si corecte de identificare si contactare a sa de catre Cumparator/ Utilizator.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact, respectiv al altor formulare disponibile pe Site sau al Serviciului prezent pe Site, Utilizatorul sau Cumparatorul permite Prestatorului/ Partenerilor sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloace electronice.
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact/ altor formulare de pe Website si trimiterea acestuia/ acestora nu reprezinta in niciun fel un angajament din partea Prestatorului/ Partenerilor de a contacta Utilizatorul sau Cumparatorul.
4.4. Accesarea Website-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri, efectuarea de apeluri telefonice sau trimiterea de notificari adresate LIVRARE COLET SRL / Partenerilor se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Utilizatorului/ Cumparatorului si Prestatorului/ Partenerilor, considerandu-se astfel ca acesta consimte la primirea notificarilor din partea LIVRARE COLET SRL /Partenerilor in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe Site.
4.5. LIVRARE COLET SRL isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare.
4.6. Utilizatorul/ Cumparatorul declara expres ca datele de contact furnizate ii apartin (adresa de e-mail, numar de telefon, adresa de livrare, nume si prenume) si ca vor putea fi folosite de catre Prestator, respectiv Parteneri in comunicarile acestora cu acesta.
5. Politica de vanzare online
5.1. Accesul la Produsele listate pe Site este permis oricarui Utilizator, fara a fi conditionat de crearea unui cont.
5.2. Pentru a i se permite accesul la Produse, Utilizatorul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
5.3. LIVRARE COLET SRL/ Partenerii pot limita accesul Cumparatorului la Produse, in functie de comportamentul sau anterior.
5.4. In situatia in care se descopera accese de acest gen, LIVRARE COLET SRLisi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu.
5.5. Comunicarea cu Prestatorul/ Partenerii se poate realiza prin interactiunea directa cu acestia, telefonic, prin e-mail sau prin adresa mentionata la sectiunea “Contact” din Site. Prestatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
5.6. Prestatorul/ Partenerul poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
• Furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Cumparator;
• Activitatea Cumparatorului poate produce daune Site-ului https://www.tvmarket.ro/ si /sau Partenerilor sai;
• Cumparatorul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor si bunei - credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi Prestatorul/ Partenerii acestui intr-un mod excesiv si nerezonabil, cu rea-credinta;
• Livrari consecutiv esuate din culpa Cumparatorului.
5.7. Prestatorul poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Prestatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
5.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor/ Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/ dinamice/ prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Prestatorului/ Partenerilor, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
5.9. Pentru comandarea unui Produs se va accesa oferta dorita. In acest sens se vor completa in mod corect si complet campurile aferente formularului de comanda cu date reale si actualizate.
Dupa completarea acestor date se va da click pe butonul “Trimite" pe ecran va aparea un mesaj care confirma plasarea comenzii.
Partenerul este singurul responsabil in ceea ce priveste livrarea Produselor, urmand a se solicita acestuia detalii despre livrare si starea Produselor. Cumparatorul este obligat sa pastreze datele de contact ale Partenerului, pe care le primeste la momentul sosirii comenzii.
5.10. Prin plasarea unei comenzi telefonice, dar si prin intermediul Site-ului, datele Utilizatorului/ Partenerilor vor fi supuse unor procese de prelucrare. Aceste date vor fi folosite excusiv in relatia dintre Prestator/ Partener si Cumparator pentru inregistrarea, procesarea si prelucrarea comenzii, dar si pentru solutionarea reclamatiilor ulterioare si furnizarea de informatii necesare in legatura cu Produsele/ Comenzile plasate. Acestor prelucrari de date efectuate de LIVRARE COLET SRL le sunt aplicabile prevederile Politicii de Confidentialitate disponibile pe Site.
5.11. Produsele achizitionate prin intermediul Site-ului sunt destinate exclusiv uzului personal al Cumparatorului.
5.12. Prestatorul poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe Site la un moment dat, unuia sau mai multor Cumparatori, pe motive intemeiate.
5.13. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.]
5.14. In cazul in care Cumparatorul face o precomanda, in situatia in care un Produs nu este pe stoc, acesta intelege ca Partenerul poate livra Produsul cand il va avea din nou pe stoc, dar nu mai tarziu de 12 luni.
5.15. Plata Produselor va fi efectuata in modalitatea ramburs, la momentul livrarii.
6. Valabilitatea ofertelor
6.1. LIVRARE COLET SRL isi rezerva dreptul de a modifica preturile practicate pentru Produsele disponibile pe Site fara notificarea in prealabil a Utilizatorului sau Cumparatorului. Cu toate astea, pretul afisat pe Site la momentul comenzii nu se va modifica, acesta fiind ferm.
6.2. Pretul de achizitie al Produselor promotionale este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita.
6.3. Pretul de achizitie al produselor dintr-o Comanda emisa nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.
6.4. Pretul de achizitie al Produselor dintr-un Contract onorat nu se poate modifica.
6.5. Clientul poate renunta la Produsele achizitionate prin Comanda numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea Comenzii si transformarea acesteia in Contract. De asemenea, acesta isi poate exercita dreptul de a se retrage din contract, fara justificare, returnand produsul in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia acestuia, dupa cum va fi detaliat mai jos in cadrul sectiunii relative la retragerea din contract.
Produs Surpriza - sunt campanii Promotionale
Ce inseamna acest produs surpriza ? Aceste produse surpriza pot contine diferite produse. Sunt produse din toate colectiile anterioare sau actuale ale site-ului https://www.tvmarket.ro/ (gadget-uri, accesorii telefon, accesorii casa, electronice, electrocasnice, decoratiuni, jucarii, lampi, articole de gradinarit si bricolaj, etc.).
7. Comanda online
7.1. Utilizatorul/ Cumparatorul poate efectua comenzi de Produse comercializate la un moment dat prin intermediul Site-ului.
7.2. Prin finalizarea comenzii Utilizatorul/ Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
7.3. Prin finalizarea comenzii Cumparatorul/ Utilizatorul consimte ca Prestatorul/ Partenerii sai il pot contacta, in urmatoarele scopuri / situatii, prin orice mijloc disponibil / agreat de acestia, in functie de scop/situatie:
- Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Cumparator;
- Confirmarea comenzii;
- Validarea de catre Cumparator a contravalorii comenzii efectuate;
- Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a Produselor.
7.4. Prestatorul/Partenerii pot denunta automat comanda efectuata fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
- datele furnizate de catre Cumparator pe Site sunt incomplete sau incorecte;
- ctivitatea Cumparatorului pe Site poate si/ sau produce daune de orice natura de partea LIVRARE COLET SRL si/ sau Partenerilor acestuia.
7.5. Cumparatorul nu poate renunta la o Comanda efectuata, fara o notificare prealabila in scris/ telefonic, adresata LIVRARE COLET SRL/ Partenerilor prin modalitatile de contact prevazute in prezentul Document
7.6. Din momentul in care Cumparatorul valideaza contravaloarea Comenzii efectuate si Prestatorul informeaza Clientul cu privire la comanda sa validata, Comanda acestuia devine Contract la Distanta, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.G. 34/2014, art. 2, denumit in cuprinsul acestui document Contract, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.
7.7. Detaliile de livrare a produselor incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Prestatorului, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
7.8. In cazul in care un Cumparator isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe Site, toate contractele in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Cumparator inainte de momentul modificarii.
7.9. Validarea Comenzii si livrarea acesteia se face doar daca:
- Datele Cumparatorului sunt complete si corecte;
- Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile;
- Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/Lei).
8. Comanda telefonica
8.1. Cumparatorul/ Utilizatorul poate efectua comenzi telefonice, context in care va fi intampinat si asistat la telefon de un reprezentant al Prestatorului/ Partenerilor. Termenii si condiitile mentionate in acest Document se aplica si in cazul acestor comenzi telefonice, completandu-se cu Politica de call center disponibila pe https://www.tvmarket.ro/.
9. Contract si finalizare
9.1. Partenerii Prestatorului vor include in coletul expediat catre Cumparator toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea Produselor de catre acesta
9.2. LIVRARE COLET SRL va facilita informarea Cumparatorului asupra stadiului de finalizare in care se afla Comanda.
9.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Cumparator a Produselor contractate de acesta devine Contract onorat.
Termenii și condițiile promoției " Produse speciale "
1. Promoția CUMPĂRAȚI PRODUSE CU Pret Special (denumită în continuare: „Promoție”) - constă în faptul că, atunci când efectuați cumpărături pe site , în coșul de cumpărături veți avea posibilitatea de a adăuga un produs suplimentar pe care să îl achiziționați la un pret diferit, redus fata de pretul din site. Acest pret special este disponibil si puteti benficia de el, doar in acesta secțiune, de " adauga in cos" Produsele suplimentare ce sunt acoperite de prevederile acestei promoții vor fi afișate când veți ajunge în secțiunea coșului de cumpărături.
2. Promoția este valabilă din 01.05.2023 până la o nouă notificare sau până la epuizarea stocurilor de produse suplimentare ce fac obiectul acestei promoții.
4. Participarea la promoție echivalează cu exprimarea consimțământului participantului, acesta fiind de acord cu termenii și prevederile promoției specificați în cuprinsul acestor reglementări.
10. Limitarea raspunderii Prestatorului
10.1. Prestatorul nu isi asuma raspunderea pentru calitatea produselor livrate de Partener sau a Serviciilor solicitate si nici pentru nelivrarea sau livrarea partiala a Produselor comandate si neprestarea sau prestarea defectuoasa a Serviciilor afisate pe Site.
10.2. Serviciul/ Produsul mentionat in oferta de pe Site este livrat Cumparatorului de catre Partener in nume si pe cont propriu, motiv pentru care Prestatorul nu raspunde fata de Cumparator pentru incalcarea obligatiilor de catre Partener in prestarea Serviciului/ livrarea Produsului si nu raspunde nici pentru daune directe sau indirecte, de orice natura, ce ar rezulta din sau in legatura cu Produsul/ Serviciul ofertat pe Site.
10.3. Prin urmare, in calitate de Cumparator, intelegeti, sunteti de acord si acceptati ca Prestatorul nu datoreaza prestarea Serviciilor si/ sau livrarea Produselor indicate in Oferta, iar orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste Produse/Servicii trebuie adresata direct Partenerului.
10.4. Denumirea Partenerului si informatiile de contact ale acestuia se regasesc in cuprinsul oricarei Oferte afisate pe Site.
10.5. Fiecare Cumparator este direct responsabil sa efectueze propria evaluare independenta a Produselor si Serviciilor mentionate pe Site din punct de vedere cantitativ/ calitativ etc..
10.6. Partenerul este singurul responsabil pentru rambursarea contravalorii Produsului/ Serviciului comandat. Partenerul este, de asemenea, singurul responsabil pentru toate produsele livrate catre Cumparator, dar si pentru orice accidente de orice natura, pagube, datorii, cheltuieli pe care Cumparatorul le-ar putea suporta/suferi, direct sau indirect, in totalitate sau in parte, si care au legatura cu achizitionarea unui Produs/ Serviciu precum si pentru orice pretentii care decurg din utilizarea totala sau partiala a acestora.
10.7. Cu exceptia cazului in care se prevede altfel, in alte oferte distincte, Prestatorul procedeaza numai la afisarea pe Site a Ofertelor la Produsele si Serviciile oferite de Parteneri.
10.8. Prin prezentul Document, Cumparatorul renunta la toate pretentiile ce decurg din utilizarea Produselor/ Serviciilor si exonereaza Prestatorul si societatile sale afiliate, directorii, angajatii si agentii acestuia de la plata oricarei datorii care decurge din sau in legatura cu orice act sau omisiune a unui Partener in legatura cu utilizarea unui produs/ serviciu, oferite pe baza acestuia.
10.9. Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe Site prezentate in momentul trimiterii Comenzii se pot returna numai Partenerului ofertant, iar nu Prestatorului, specificand natura lipsei de conformitate. Costul transportului produselor revine in responsabilitatea Cumparatorului/ Partenerului, in cazul in care in Oferta postata nu e specificat altfel. In nicio situatie Prestatorul nu va fi obligat sa suporte orice cheltuiala rezultata din transportul produselor comandate de pe Site, astfel ca orice nelamurire care implica costurile de livrare/ returnare a Produselor va fi adresata direct Partenerului ofertant.
10.10. Prestatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru potentiale programe de tip malware care ar putea sa va infecteze computerul sau alte bunuri in urma accesarii sau utilizarii acestui Site sau descarcarii oricarui material, informatii, text, imagini video sau audio de pe acesta.
10.11. Prestatorul nu este raspunzator pentru acoperirea pretentiilor tertilor, de orice natura, care pot rezulta in relatie cu utilizarea, copierea sau falsificarea Site-ului sau a continutului acestuia sau a oricarui alt Site inrudit, de catre terte persoane, neautorizate de LIVRARE COLET SRL, indiferent daca aceasta a fost informata, a cunoscut sau ar fi trebuit sa cunoasca aceasta posibilitate.
10.12. Utilizatorii inteleg si accepta ca, datorita caracteristicilor specifice Internetului si ale Serviciului, Administratorul Site-ului nu poate confirma/garanta identitatea Utilizatorilor si veridicitatea, corectitudinea, validitatea oricaror informatii sau continut oferite de acestia pe Site. In consecinta Site-ul nu poate fi tras la raspundere in niciun mod si in nicio masura cu privire la aceste informatii sau orice alte efecte juridice/comerciale derivand din utilizarea lor.
10.13. Partenerul este singurul responsabil de continutul Ofertelor, de Produsele livrate si de consecintele pe care aceste livrari le pot avea. In toate cazurile Utilizatorul nu va putea invoca sau angaja in niciun mod raspunderea Site-ului pentru continutul Ofertelor sau pentru activitatile desfasurate in urma transmiterii Ofertelor Partenerului ori pentru consecintele de orice fel ale acestora.
10.14. Prestatorul nu poate fi tinut responsabil pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu etc.) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe Site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea Continutului care pot conduce la orice fel de pierderi
10.15. In cazul in care un Utilizator/ Cumparator considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre LIVRARE COLET SRL/ Parteneri violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Prestatorul/ Partenerii, conform detaliilor de contact, astfel incat acesta sa remedieze eventualele incalcari.
10.16. Prestatorul nu garanteaza Utilizatorului sau Cumparatorului acces pe Site sau la Serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de a copia, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Prestatorului.
10.17. LIVRARE COLET SRL nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
10.18 Prestatorul este exonerat de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau al Continutului transmis catre Utilizator sau Cumparator prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al acestuia, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate sau produce pagube de orice natura de partea Utilizatorului, Cumparatorului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
10.19. LIVRARE COLET SRL nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
- Serviciul va fi potrivit cerintelor Cumparatorului;
- Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
- Produsele/Serviciile obtinute gratis sau contra cost vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Cumparatorului.
10.20. Operatorii, administratorii si/ sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nicio forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/ legatura/ tranzactie/ colaborare etc. care pot aparea intre Cumparator sau Utilizator si oricare dintre Partenerii/ tertii care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Site-ului.
11. Politica de retur al produselor comandate
Dispozitii generale
A. In calitate de consumator, Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare incheiat la distanta, prin returnarea Produselor comandate si fara nicio justificare, in termen de maximum 14 zile calendaristice de la intrarea in posesie a bunurilor comandate. Perioada de retragere din contract expira in termen de 14 zile de la, dupa caz:
a) ziua in care Consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a bunurilor, in cazul contractelor de vanzare, sau:
(i) in cazul in care Consumatorul comanda printr-o singura comandă bunuri multiple care vor fi livrate separat, ziua in care Consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Consumator, intra in posesia fizica a ultimului bun;
(ii) in cazul livrarii unui bun care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care Consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicată de consumator, intra in posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese.
In contextul returului produsului ca urmare a exercitarii dreptului de retaragere din contract nu se vor inapoia Consumatorului cheltuielile de transport aferent returului, acestea fiind in sarcina Consumatorului. Procedura de retragere din contract va fi detaliata in cadrul sectiunii de mai jos din prezenta Politica – Procedura de retragere din contract in 14 zile calendaristice de la primirea Produsului. Formular de retragere.
B. De asemenea, in situatia in care Produsul prezinta neconformitati, veti avea posibilitatea de a-l returna si de a solicita Partenerului aducerea acestuia la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau reducerea corespunzatoare a pretului ori rezolutiunea contractului privind acest Produs si restituirea contravalorii Produsului. In cazul in care se constata deficiente in primele 30 de zile de la achizitia Produsului se va dispune direct inlocuirea acestuia.
Dreptul de retur pentru neconformitati va putea fi exercitat daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea bunului.
A. Procedura de retragere din contract in 14 zile calendaristice de la primirea Produsului. Formular de retragere
11.1. In conformitate cu OUG 34/2014, Clientul care detine calitatea de consumator (persoana fizica) are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze bunul comandat, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv in acest sens. In acest caz, Cumparatorul va suporta doar cheltuielile direct legate de returnarea Produselor.
11.2. Rambursarea sumei aferente Produselor achizitionate se realizeaza, de regula, prin aceeasi metoda de plata folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul isi exprima acordul pentru utilizarea unei alte metode. Astfel:
a. In situatia in care Comanda este achitata online, prin card bancar, in cazul unui retur contravaloarea Produsului returnat va fi restituita Consumatorului in contul bancar din care a fost realizata plata initiala a Comenzii, in termen de cel mult 14 zile de la data primirii Produsului returnat, cu exceptia cazului in care Consumatorul indica o alta modalitate de restituire a contravalorii Produslui returnat.
b. In situatia in care Comanda este achitata in sistem ramburs, Prestatorul va contacta Consumatorul in vederea obtinerii din partea acestuia a unui cont bancar in care sa fie restituita contravaloarea Produsului care face obiectul returului. Prestatorul va initia demersuri de contactare a Consumatorului pentru cel mult 7 zile calendaristice de la momentul primirii Produsului returnat urmand ca, in situatia in care Consumatorul nu indica contul bancar pentru restituirea sumei din motive obiective, neimputabile Prestatorului, precum (exemplificativ, nelimitativ: Consumatorul nu poate fi contactat, Consumatorul nu detine un cont bancar etc.), Prestatorul sa procedeze la rambursarea sumelor prin intermediul mandatului postal intern, in maximum 7 zile calendaristice de la momentul expirarii celor 7 zile acordate pentru contactarea telefonica a Consumatorului. Mandatele postale sunt trimiteri inregistrate prin care subunitatile postale remit la destinatie sumele de bani in lei incredintate de expeditori. Platile se efectueaza in numerar (lei) sau in cont bancar. Adresa Consumatorului pentru expedierea mandatului postal va fi cea la care a fost livrat initial Produsul ulterior returnat.
11.3. Consumatorul intelege si este de acord ca Prestatorul/ Partenerul va utiliza ca prima metoda de restituire a contravalorii Produsului returnat rambursarea online, prin alimentarea contului bancar al Consumatorului cu suma aferenta Produsului rambursat. In situatia in care aceasta metoda nu va putea fi utilizata din motive ce nu tin de Prestator, Consumatorul intelege si este de acord ca Prestatorul/ Partenerul va utiliza metoda rambursului prin mandat postal intern.
11.4. Rambursarea se realizeaza in urma primirii Produselor returnate de catre Client sau a dovezii furnizate de Client de trimitere a Produselor.
11.5. Pentru exercitarea dreptului de retragere Cumparatorul informeaza Prestatorul, respectiv Partenerii acestuia cu privire la decizia de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail la adresele Partenerilor, indicate pe colet. In acelasi scop, se poate transmite la adresele Partenerilor formularul de retragere mai jos prezentat.
„Catre:
[...]
Email: [...]
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: [...]
Produsele au fost comandate la data de [...] de pe https://www.tvmarket.ro/.
Numele cumparatorului:
Adresa cumparatorului:
Motivul returului (optional):
Semnatura cumparatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie):
Data: […]”;
11.6. De asemenea, Cumparatorul care doreste sa se retraga din contract poate solicita retragerea sa prin completarea formularului de retur disponibil pe website-ul https://www.tvmarket.ro/.
11.7. Returnarea Produselor se poate efectua prin intermediul oricarei firme de curierat, in functie de preferintele Clientului.
11.8. Returul Produselor cumparate va putea avea loc fara invocarea unui motiv in acest sens, conform prevederilor Legii comertului la distanta (O.G. nr. 34/ 2014 cu modificarile ulterioare). Produsele vor fi ambalate corespunator pentru retur si vor fi insotite de toate accesoriile si documentele aferente acestora, precum si de o copie a facturii de achizitie.
11.9. Returnarea unui Produs in lipsa accesoriilor sale va duce la diminuarea valorii acestuia, conform celor mentionate mai jos. Nu se accepta pentru returnare Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete, socuri etc. fara ca acestea sa fie aduse in prealabil la conformitate.
11.10. Rambursarea contravalorii Produsului se va face in cel mult 14 de zile de la data la care Produsul ajunge in depozitul Partenerului/ Prestatorilor, iar starea acestuia este verificata de personalul acestuia. De asemenea, se va verifica daca Produsul in cauza este sau nu in situatia de a fi exceptat de la retur. In cazul in care se constata ca valoarea acestuia a fost diminuata, Partenerul/ Prestatorul va retine suma aferenta acestei diminuari.
11.11. In functie de specificul Produselor comercializate pe platforma https://www.tvmarket.ro/, acestea pot fi sigilate. In functie de starea si tipul Produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi sau nu acceptata.
Diminuarea valorii bunurilor
11.12. Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta, Consumatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul, asa cum s-a detaliat anterior, de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, Consumatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat, in functie de tipul acestora si in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a acestora. Pentru a stabili aceste caracteristici, Consumatorul trebuie sa manuiasca Produsele si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real.
11.13. Cumparatorul va fi tinut responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii acestora. In cazul in care bunul returnat prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii sale.
11.14. Daca un Consumator isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, acesta va raspunde pentru eventuala diminuare a valorii Produselor.
11.15. Actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii Produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
• deschiderea recipientelor sigilate;
• utilizarea produselor consumabile;
• achizitionarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
• achizitionarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
• ruperea sigiliilor si a etichetelor;
• zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea Produselor cu substante externe;
• etc.
11.16. Valoarea Produselor folosite, avand urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) va fi returnata numai dupa aducerea lor la conformitate, daca acest lucru este posibil. Valorea finala a Produsului se stabileste in functie de valoarea componentelor/ elementelor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a Produsului nou si valoarea de revanzare a Produsului folosit.
11.17. Orice modificare a starii Produselor, ce face imposibila vanzarea acestora ca noi, duce automat la aplicarea procedurii de returnare supusa unor taxe de readucere a Produselor la starea in care au fost livrate. Taxa de diminuare va fi comunicata catre Client la receptionarea Produselor modificate.
11.18. Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator.
11.19. Daca Produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, Cumparatorul este tinut sa le returneze si pe acestea din urma, odata cu Produsul. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.
11.20. Daca s-au achizitionat mai multe Produse de acelasi fel si se doreste returul tuturor acestor Produse, Consumatorul se va asigura ca doar unul dintre aceste Produse a fost desigilat. Returul celorlalte Produse se accepta doar daca acestea sunt sigilate.
11.21. Consumatorul nu isi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Consumator.
11.22. Categorii de bunuri ce NU pot fi returnate daca sunt desigilate/deschise (bunuri exceptate de la retur):
a) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
b) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
c) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
d) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
e) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
f) furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
g) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.
h) contractele de furnizare de continut digital care nu este livrat pe un suport material.
Efectele retragerii Consumatoului din contract
11.23. Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale, dupa caz:
• de a executa contractul la distanta sau contractul in afara spatiului comercial;
• de a incheia un contract la distanta sau in afara spatiului comercial, in cazul in care Consumatorul a efectuat o comanda.
11.24. Prestatorul/ Partenerul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii initiale a Produselor returnate (dar nu si costurile de livrare a produsului returnat, acestea fiind suportate de Consumator), fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care acestea ajung in posesia Prestatorului/ Partenerului si sunt verificate si validate de personalul acestuia din punct de vedere al starii de functionare si al conformitatii.
B. Returul Produsul pentru neconformitati
11.25. Potrivit dispozitiilor Ordonantei de Urgenta 140/2021, Prestatorul/ Partenerul este obligat sa livreze Consumatorului Produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare.
11.26. Se considera ca Produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare incheiat la distanta daca acestea:
• corespund descrierii facute de Prestator/ Partener si au aceleasi calitati ca si Produsele pe care acesta le-a prezentat Consumatorului ca mostra sau model;
• corespund oricarui scop specific solicitat de catre Consumator, scop facut cunoscut Prestatorului/ Partenerului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare;
• corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal Produsele de acelasi tip;
• fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care Consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura Produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de Prestator/ Partener, de Producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta Produsului.
11.27. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului la distanta Consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate.
11.28. Consumatorul isi poate exercita dreptul de retur in cazul in are Produsul prezinta neconformitati daca lipsa de conformitate a acestuia apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea Produsului. In cazul in care se constata deficiente in primele 30 de zile de la achizitia produsului sau serviciului, se dispune direct inlocuirea acestuia.
11.29. In cazul lipsei conformitatii, Consumatorul are dreptul de a solicita Prestatorului/ Partenerului sa i se aduca Produsul la conformitate, fara plata, prin reparare, daca acest lucru este posibil potrivit naturii produsului, prin inlocuire sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest Produs si restituirea contravalorii Produsului.
11.30. In acest context, Consumatorul are dreptul de a solicita Prestatorului/ Partenerului in primul rand repararea Produsului sau de a solicita inlocuirea acestuia, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.
11.31. O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata daca ea impune Prestatorului/ Partenerului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu o alta masura reparatorie, luandu-se in considerare:
• valoarea pe care ar fi avut-o Produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
• importanta lipsei de conformitate;
• daca o alta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru Consumator.
11.32. Consumatorul are dreptul fie sa obtina o reducere proportionala a pretului, fie sa obtina incetarea contractului de vanzare, in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a) Partenerul nu a finalizat reparatia sau inlocuirea sau, dupa caz, a refuzat sa aduca in conformitate bunurile;
b) se constata o neconformitate, in pofida eforturilor Prestatorului de a o remedia;
c) neconformitatea este de o asemenea gravitate incat justifica o reducere de pret sau dreptul la incetarea imediata a contractului de vanzare;
d) Partenerul a declarat ca nu va aduce bunurile in conformitate intr-un termen rezonabil sau fara inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstantele cazului.
11.33. Consumatorul nu are dreptul de a obtine incetarea contractului daca neconformitatea este minora. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformitatii ii revine Partenerului.
11.34. Consumatorul are dreptul de a suspenda plata unei parti restante din pretul bunurilor sau a unei parti a acesteia pana in momentul in care Partenerul isi va fi indeplinit obligatiile care ii revin in temeiul OUG 140/2021.
Repararea sau inlocuirea bunurilor
11.35. Reparatiile sau inlocuirile se efectueaza cu respectarea urmatoarelor conditii:
a) fara costuri;
b) intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 15 zile calendaristice din momentul in care Partenerul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre Partener si consumator, luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii;
c) fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, tinand seama de natura bunurilor si de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile in cauza.
11.36. In cazul in care neconformitatea urmeaza sa fie remediata prin repararea sau inlocuirea bunurilor, Consumatorul pune bunurile la dispozitia Partenerului.
11.37. Partenerul preia bunurile inlocuite pe propria cheltuiala.
11.38. In cazul in care o reparatie necesita demontarea bunurilor care au fost instalate intr-un mod compatibil cu natura si cu destinatia lor, inainte ca neconformitatea sa fie constatata, sau in cazul in care bunurile respective urmeaza sa fie inlocuite, obligatia de a repara sau inlocui bunurile include demontarea bunurilor neconforme si instalarea bunurilor de inlocuire sau a bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontarii si instalarii.
11.39. Consumatorul isi poate exercita dreptul de a obtine incetarea contractului de vanzare printr-o declaratie catre Prestator/ Partener, prin care isi exprima decizia de a obtine incetarea contractului de vanzare.
11.40. In cazul in care neconformitatea se refera doar la unele dintre bunurile livrate in temeiul contractului de vanzare si exista un motiv de incetare a contractului de vanzare conform celor de mai sus, Consumatorul poate obtine incetarea contractului de vanzare in raport cu bunurile respective, precum si cu orice alte bunuri pe care Consumatorul le-a achizitionat impreuna cu bunurile neconforme, in cazul in care Consumatorului nu i se poate pretinde in mod rezonabil sa accepte sa pastreze numai bunurile conforme.
11.41. Calitatea si conformitatea oricarui Produs listat pe Site, dar dobandit in urma contractarii acestuia de la un tert Partener, revine in totalitate acestuia din urma.
11.42. LIVRARE COLET SRL nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a niciunui Produs spre achizitionare de pe Site.
11.43. Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a)daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea Produsului;
b)daca Prestatorul/ Partenerii nu au luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
c)daca Prestatorul/ Partenerii nu au luat masura reparatorie fara inconveniente semnificative pentru Cumparator.
11.44. Raspunderea Partenerilor privind garantia legala de conformitate este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea Produsului. Dupa expirarea termenului de mai sus, Cumparatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea Produselor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare. Pentru Produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de 2 ani se reduce la aceasta durata.
11.45. Dreptul la garantie se pierde in cazul in care:
• Cumparatorul nu a respectat conditiile de utilizare, intretinere etc.;
• Produsul a fost pastrat in conditii improprii, expus la conditii nefavorabile sau a fost manipulat defectuos;
• In caz de deteriorare mecanica provocata prin lovirea Produsului;
• Produsul a fost modificat sau reparat in prealabil de catre alte persoane decat cele autorizate.
11.46. Zgarieturile constituie uzura normala si nu reprezinta motive pentru a reclama garantia.
11.47. Cheltuielile de returnare aferente Produselor defecte, respectiv Produselor care cad sub incidenta garantiei de conformitate, vor fi suportate de catre Prestator/ Partener.
11. 48. Perioada de timp stabilita pentru repararea sau inlocuirea Produsului returnat nu poate depasi 15 zile calendaristice de la momentul in care Prestatorul/ Partenerul a fost informat despre neconformitate.
III. Informatii necesare pentru retur
11.49. Solicitarea de retur se transmite doar in scris, prin completarea formularului de retur existent in Site sau prin e-mail, la adresa de contact afisata pe site. In formularul de retur, dar si in declaratia transmisa Prestatorului, Cumparatorul este obligat sa completeze corect, complet si real toate datele sale, pentru ca cererea lui sa fie procesata in timp rezonabil. Cumparatorul va primi un raspuns prin e-mail, in maximum 3 zile lucratoare de la data trimiterii cererii de retur.
11.50. Expeditorul raspunde atat cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corespunzatoare a coletelor continand Produsele returnate.
11.51. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze Produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer etc.). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupa caz, constituit din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren etc.
11.52. Prestatorul/ Partenerul isi rezerva dreptul de a investiga orice cerere de returnare a sumelor aferente Produselor care au facut obiectul returului si de a nu da curs cererilor de returnare frauduloase sau abuzive care se produc dupa consumarea/prestarea/achizitionarea acestora.
11.53. Partenerul este singurul responsabil de calitatea si valoarea Produselor promovate si comercializate pe Site, iar Cumparatorul se obliga sa parcurga Oferta fiecarui Produs in momentul in care plaseaza o Comanda. Modalitatea de livrare, curierul ales, termenul de livrare si alte conditii ale livrarii difera in functie de Partener si Produs, aceste detalii regasindu-se in fiecare Oferta, afisata pe Site. Toate datele si conditiile de retur sunt transmise doar de catre Partener, prin e-mail sau prin telefon catre Cumparator, iar Prestatorul nu isi asuma niciun fel de raspundere sau obligatie, in acest sens, in a furniza Cumparatorului date de retur sau in a returna sumele de bani aferente returului.
11.54. In privinta taxei de retur, pentru transport Cumparatorul plateste taxa de transport retur in urmatoarele situatii:
- Daca a comunicat prin comanda un alt Produs decat cel dorit si ulterior s-a razgandit sau si-a dat seama ca nu doreste acel Produs;
- Daca a comandat o marime, culoare sau model pentru un Produs si dupa ce l-a primit si-a dat seama ca nu i se potriveste.
11.55. In toate aceste situatii de mai sus, Cumparatorul are obligatia sa trimita prin curier Produsul, ambalat in mod adecvat, in maximum 14 zile lucratoare de la data primirii coletului.
11.56. Partenerul are obligatia ca, dupa primirea coletului de la Cumparator, sa ii schimbe Produsul cu cel cerut de acesta, iar in caz contrar (daca nu exista pe stoc Produsul sau daca Cumparatorul se retrage din Contract), sa ii returneze banii achitati initial.
11.57. Daca Produsul trimis retur de catre Cumparator nu este in stare functionala sau este deteriorat din vina acestuia Partenerul nu mai are obligatia de a schimba Produsul sau de a returna banii.
11.58. Partenerul are obligatia sa inlocuiasca Produsul suportand cheltuielile cu transportul, in urmatoarele conditii:
- Daca Produsul primit prezinta semne de degradare, defectiuni sau alte semne care indica faptul ca a fost folosit anterior primirii de catre Consumator;
- Daca Produsul primit nu corespunde cu cel prezentat in Oferta de pe Site-ul detinut de Prestator, in privinta aspectului, culorii sau detaliilor tehnice;
- Daca Produsul primit este altul decat cel prezentat in Oferta de pe Site.
11.59. Partenerii vor putea amana rambursarea sumei pana la primirea Produselor returnate sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.
12. Garantia de durabilitate oferita de Producator
12.1.Orice garantie comerciala da nastere unei obligatii juridice pentru garant in conditiile stabilite in certificatul de garantie comerciala si in anunturile publicitare asociate, disponibile in momentul sau anterior incheierii contractului.
12.2. In conditiile prevazute la prezentul articol si fara a aduce atingere oricaror alte dispozitii legale, in cazul in care un producator ofera consumatorului o garantie de durabilitate pentru anumite bunuri pentru o perioada de timp anume, producatorul raspunde direct fata de consumator, pe intreaga perioada acoperita de garantia de durabilitate, pentru repararea sau inlocuirea bunurilor.
12.3. Producatorul ii poate oferi consumatorului conditii mai favorabile in certificatul de garantie comerciala de durabilitate.
12.4. In cazul in care conditiile prevazute in certificatul de garantie comerciala sunt mai putin avantajoase pentru consumator decat cele prevazute in anunturile publicitare asociate, garantia comerciala da nastere unei obligatii juridice in conditiile stabilite in publicitatea privind garantia comerciala, cu exceptia cazului in care, inainte de incheierea contractului, anunturile publicitare asociate au fost corectate in acelasi mod sau intr-un mod comparabil celui in care au fost facute.
12.5. Certificatul de garantie comerciala este oferit consumatorului, pe un suport durabil, cel mai tarziu in momentul livrarii bunurilor.
12.6. Certificatul de garantie comerciala este formulat intr-un limbaj simplu si inteligibil.
12.7. Certificatul de garantie comerciala contine urmatoarele elemente:
a) o declaratie clara prin care se indica faptul ca consumatorul are dreptul la masuri corective din partea Partenerului, fara costuri, in caz de neconformitate a bunurilor si ca masurile corective respective nu sunt afectate de garantia comerciala;
b) numele si adresa garantului;
c) procedura pe care trebuie sa o urmeze consumatorul pentru a obtine aducerea in aplicare a garantiei comerciale;
d) indicarea bunurilor carora li se aplica garantia comerciala;
e) conditiile garantiei comerciale.
12.8. Nerespectarea prevederilor alin. (5)-(7) nu afecteaza caracterul obligatoriu al garantiei comerciale pentru garant.
12.9. Certificatul de garantie comerciala trebuie redactat in limba romana, fara a exclude prezentarea acestuia si in alte limbi.
12.10. In cazul in care neconformitatea este remediata prin reparatie, perioada de timp prevazuta in garantia comerciala de durabilitate se prelungeste cu timpul de nefunctionare a bunului, din momentul la care a fost adusa la cunostinta garantului lipsa de conformitate pana la predarea efectiva a bunului in stare de utilizare normala catre consumator.
12.11. In cazul in care neconformitatea este remediata prin inlocuire, pentru bunurile care inlocuiesc bunurile neconforme, perioada de timp prevazuta in garantia comerciala de durabilitate incepe sa curga de la data inlocuirii.
12.12. Reparatiile sau inlocuirile in perioada garantiei comerciale se efectueaza intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 15 zile calendaristice din momentul in care vanzatorul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii.
13. Drepturi de autor
13.1. Prestatorul este autorul Site-ului si beneficiaza de toate drepturile legale recunoscute autorilor, conform legislatiei nationale si internationale. Design-ul si modalitatea de prezentare a Site-ului, precum si software-ul si setarile acestuia etc. sunt proprietatea Prestatorului. Continutul Site-ului (texte, descrieri ale Produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) este detinut in totalitate de catre Prestator si Partenerii sai. Din acest motiv, Prestatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in Site.
13.2. Este interzisa copierea, comercializarea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea continutului Site-ului fara acordul expres al Prestatorului. Orice utilizare a continutului Site-ului, in alte scopuri decat cele permise expres prin documentul sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa. Niciun continut transmis Cumparatorilor/Utilizatorilor, prin orice mijloc de comunicare sau dobandit de acestia prin accesare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala a Prestatorului. Informatiile publicate corespund realitatii la momentul inscrierii lor pe Site sau al actualizarii diverselor pagini ale acestuia.
13.3. In cazul putin probabil in care o restrictie care rezulta din incalcarea oricarui drept al unui tert, in special a drepturilor de proprietate intelectuala, impiedica sau limiteaza utilizarea Site-ului, Cumparatorul/ Utilizatorul are dreptul la furnizarea Serviciului/ Continutul conform prezentului contract si la o reducere proportionala.
14. Frauda si SPAM
14.1. LIVRARE COLET SRL nu solicita Cumparatorilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS) informatii referitoare la date confidentiale, conturi sau parole personale.
14.2. Cumparatorul/ Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
14.3. Prestatorul declina orice responsabilitate in situatia in care un Utilizator/ Cumparator ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Prestatorului. Cumparatorul sau Utilizatorul va informa Prestatorul asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
14.4. LIVRARE COLET SRL nu promoveaza SPAM-ul.
14.5. Orice Utilizator/Cumparator care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe Site poate opta pentru stergerea acesteia.
14.6. Comunicarile realizate de catre LIVRARE COLET SRL prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii Continutului.
14.7. Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a Site-ului/Continutului si/sau ale Prestatorului si, in acest caz, se va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
· de a accesa datele de orice tip ale altui Utilizator/Cumparator prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda;
· de a altera sau altfel modifica continutul Site-ului sau Continutul expediat prin orice metoda de catre Prestator/Partener catre Utilizator/ Cumparator;
· de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza Site-ul;
· de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Prestator/Partener catre Utilizator/ Cumparator atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al Continutului.
15. Responsabilitatea Utilizatorului/ Cumparatorului
15.1. Utilizatorul/ Cumparatorul intelege importanta urmatoarelor responsabilitati si este de acord cu urmatoarele:
· va furniza numai date adevarate, exacte si complete astfel incat procesul de cumparare a Produselor listate pe Website sa poata avea loc;
· va mentine si innoi, atunci cand este cazul, datele de inregistrare pentru ca acestea sa fie actualizate, exacte si complete;
· nu va publica materiale care contin virusi sau alte programe cu intentia de a distruge sistemul Prestatorului sau orice informatie care este parte componenta a acestui sistem;
· nu va publica materiale cu drept de autor, daca nu sunt autorii acestora sau daca nu au permisiunea autorului de a publica materialul respectiv;
· nu va publica materiale obscene, defaimatoare, de amenintare sau rauvoitoare fata de un alt Utilizator, materiale ori informatii interzise de prevederile legale in vigoare.
Utilizatorii Site-ului pot trimite comentarii, note, sugestii, idei sau observatii cu privire la continutul si structura Site-ului, respectiv pot adresa intrebari atata timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, care sa afecteze viata privata, drepturile de proprietate intelectuala ale Prestatorului/ Partenerilor sau ale unor terte parti si atata timp cat acestea nu contin virusi, deruleaza campanii politice/electorale, solicitari comerciale, scrisori in lant, mailing-uri in masa sau orice alta forma de spam. Utilizatorul/Cumparatorul nu va folosi o adresa de e-mail falsa in comunicarea cu Prestatorul/ Partenerii.
15.2. Cu respectarea celor mentionate mai sus, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a informa terte persoane (de exemplu prin e-mail, Facebook, Twitter etc.) cu privire la Ofertele puse la dispozitie prin intermediul Site-ului.
16. Transport
16.1. Transportul produselor comandate va fi suportat de Client. Cuantumul acestuia este de 19 RON pentru livrarile in Bucuresti, respectiv in restul tarii, iar pentru comenzi mai mari de 250 lei transportul este gratuit.
Pentru serviciile livrare prioritară
Vă informăm că livrarea comenzii dumneavoastră va fi efectuată cu cea mai mare promptitudine și eficiență posibilă, astfel încât să puteți primi produsul comandat în cel mai scurt timp, în condiții excelente și la adresa indicată de dumneavoastră.
17. Forta majora si cazul fortuit
17.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui Contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza Contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
17.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat/a sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care ii stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
17.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat/a de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o/il impiedica sa o duca la bun sfarsit.
17.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
17.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.
18. Litigii
18.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/interactiunea cu Site-urilor/Site-urile si/sau al oricarui Continut trimis de catre LIVRARE COLET SRL/ Parteneri Utilizatorului/Cumparatorului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele "Termeni si conditii".
18.2. Orice disputa cu referire la prezentele "Termeni si Conditii" care ar putea sa apara intre Utilizator/Cumparator si LIVRARE COLET SRL se va rezolva pe cale amiabila.
18.3. LIVRARE COLET SRL nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.
18.4. Orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre Utilizator/ Cumparator si LIVRARE COLET SRL sau Partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat la instanta competenta de la sediul Prestatorului, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
18.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
18.6. Prezentul Document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
19. Dispozitii finale
19.1. LIVRARE COLET SRL isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari ale acestor prevederi continute in Document, precum si orice modificari ale Site-ului/structurii acestuia/Serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta Site-ul si/sau orice Continut, fara notificarea prealabila a Utilizatorului sau Cumparatorului.
19.2. LIVRARE COLET SRL nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc. care nu sunt facute de catre administratorul Site-ului.
19.3. Prestatorul isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.